ברונו מארס בישראל – איפה עדיין ניתן לרכוש כרטיסים?

ברונו מארס מגיע לישראל בתאריכים 4.10 ו-7.10 – כרטיסים נגמרו, אך נשארו כמה עשרות  ב-Stubhub

כשנפתחה המכירה להופעתו של הסופרסטאר האמריקאי והזמר המצליח במיוחד, ברונו מארס, ב-4 באוקטובר,  כל הכרטיסים בפארק הירקון נמכרו תוך שעתיים! עם ההופעה השניה שנפתחה ב7.10  היה בדיוק אותו סיפור – תןך 24 שעות SOLD OUT.

ברונו מארס שהצליח למכור למעלה מ-200 מיליון סינגלים וזכה ב-14 פרסי גראמי במהלך קריירה הפתיעה בהצלחת המכירות גם את ישראל.

במשך 13 השנים האחרונות, הפופולריות של ברונו מארס בישראל גדלה מאוד, ורבים משיריו הפכו להיטי רדיו וסטרימינג מצליחים. בין הלהיטים שהקוראים הוציאו אותם לאור ניתן למצוא "Uptown Funk", "Locked Out of Heaven", "24K Magic" ו-"Just the Way You Are".

בשנתיים האחרונות, ברונו מארס הצליח לשרוד את המבחנים של נוכחות ברשת, בעקבות הצלחת הצמד שהוא חבר בו, Silk Sonic, יחד עם הראפר אנדרסון .Paak. השירים שלהם הפכו ללהיטים ברשתות החברתיות וגם "When I Was Your Man" זכה להתחדשות בעקבות ציטוטיו בלהיט של מיילי סיירוס, "Flowers".

ברונו מארס בישראל – איפה עדיין ניתן לרכוש כרטיסים?

ברונו מארס  יערוך שתי הופעות בפארק הירקון, גני יהושוע, בתאריכים 4.10.23 ו-7.10.23. למרות שמכירת הכרטיסים נגמרה וכל הכרטיסים שנמכרו דרך המכירה הרשמית אזלו, ישנם עדיין כרטיסים זמינים בשוק המשני דרך המתווך Stubhub.

על אף ההביקוש הגבוה לכרטיסים, יש להיזהר מכרטיסים מזויפים ולרכוש רק מהמקור הרשמי או מסוכנות מהימנה.  המכירה הרשמית כוללת כרטיסי דשא במחיר 385 ש"ח, כרטיסי מתחם הגולדן במחיר 855 ש"ח, וכרטיסי VIP במחיר 955 ש"ח.

כולנו מצפים בקוצר רוח להופעתו הראשונה של ברונו מארס בישראל!

כרטיסים להופעה – "Bruno Mars" בתל אביב

כרטיסים להופעה – "Bruno Mars" בתל אביב