Loading אירועים

« כל האירועים

  • האירוע הזה עבר \ או אירוע חוזר.

'הארמון של איתי' – לכל המשפחה – אטרקציות בחופש הגדול

03.07.2023 @ 10:00/30.08.2023 @ 23:00

28₪ להזמין כרטיסים ל'הארמון של איתי' – לכל המשפחה – אטרקציות בחופש הגדול
קבל נקודות על שיתוף:
'הארמון של איתי' – לכל המשפחה – אטרקציות בחופש הגדול

פרטי מבצע- פסטיבל מחול לכל המשפחה: המופע 'הארמון של איתי' במרכז מחול שלם ירושלים – חוה"מ פסח

הארמון של איתי: מופע שמציג את עולמם הפנימי של הילדים מגיע בחוה"מ פסח למרכז מחול שלם. כולל מופעים מונגשים לילדים וילדות על הרצף האוטיסטי.

פרטי מבצע עדכניים – 'הארמון של איתי' – לכל המשפחה

תיאור העסקה
מה עושים בחול המועד פסח? מבקרים בארמונו של איתי! הארמון של איתי מציג לצופים, ולעמית האורחת של איתי, את מרכז היקום שלו דרך תנועה, שירים, הומור ודימיון. ניתן לרכוש גם כרטיסים למופעים המונגשים לילדים ולילדות על הרצף האוטיסטי.
מתי? יום רביעי חוה"מ פסח 20.4.22 בשעה 11:00
איפה? מרכז מחול שלם, מתחם הפרסה – רחוב הפרסה 3, ירושלים.
למי מתאים? לילדים ולילדות בגיל 5-10 שנים. הכניסה עד גיל שנתיים ללא עלות ובתיאום מראש. 

משך המופע: שעה.
 

הארמון של איתי מאת רייצ'ל ארדוס
הארמון של איתי מזמין את הקהל לבוא ולפגוש את איתי בחדרו הפרטי. יחד עם חברה חדשה בשם עמית, הקהל יגלה עולם חדש בין ארבעת קירות חדרו. בתוך "ארמון" שעשוי מאורות צבעוניים, שתי הדמויות יבחנו רעיונות ומחשבות הנוגעים לחדר, בית ומשפחה, יספרו על האנשים החיים בביתם ומערכות היחסים שלהם עמם, המאכלים שהם הכי אוהבים לאכול ועל הפנטזיות הסודיות שלהם על בתי חלומות שהם מכירים מסיפורים, אגדות וסרטים. באמצעות תנועה, שירה, טקסט והומור, המבצעים מביאים לחיים את המושג 'בית'. היצירה מלווה בפסקול המורכב משיריו של אריק איינשטיין, המייצר גשר בין פנטזיה למציאות, עליו ילדים מרבים ללכת.
 
כוריאוגרפיה ובימוי: רייצ’ל ארדוס
רקדנים ושותפים ליצירה: תומר גיאת, אורי לנקינסקי
מוסיקה: אריק איינשטיין, Robert fleck, Idina Kim Menzel, Kristen Anderson-Lopez / Robert Lopez, Alan Menken, Howard Elliott Ashman, Samuel E. Wright
הפקה: טלי קוניגסברג
הפקה של מרכז מחול שלם בחסות עיריית ירושלים ומועצת הפיס לתרבות ואמנות. בסיוע המחלקה לאמנויות, אגף התרבות, עיריית ת"א-יפו וקרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות תל-אביב, עמותת הכוריאוגרפים.

פסטיבל הילדים 2022 – מופעים מונגשים
הפסטיבל הינו פרויקט המשכי למיזם שנתמך על ידי עיריית ירושלים ומועצת הפיס לתרבות האמנות, אשר מטרתו הינה הנגשת מופעי מחול לילדים ברצף האוטיסטי בירושלים. במהלך הפסטיבל תוכלו ליהנות מסדרת מופעים חדשה לילדים המותאמת לאוכלוסיית ילדים על הספקטרום האוטיסטי ומוגבלויות נוירולוגיות. כל המשפחות מוזמנות לקחת חלק באירועים ולכייף במקום בחול המועד פסח. לרוכשי הכרטיסים למופעים המונגשים ישלח מסמך הכנה למופע עבור הילדים.

מרכז מחול שלם
מרכז מחול שלם פועל משנת 2002 כפלטפורמה תומכת ליוצרי מחול עצמאיים בירושלים. המרכז הוקם במטרה לפתח את העשייה בתחום המחול העכשווי והעצמאי בירושלים ואת מרכז הבירה כמרחב תרבותי בינלאומי מקצועי, אשר רואה את המחול כאמצעי גישור בין אוכלוסיות בעיר ומקור לתרומה חברתית.
מרכז המחול הינו אחד מששת מרכזי המחול המוכרים רשמית ע"י משרד התרבות בישראל. בין התאריכים 18-20.4 יתקיים במרכז פסטיבל מחול לילדים עם מגוון מופעים ייחודיים לכל המשפחה. 

עבור לקטגוריית אטרקציות בחופש הגדול בהזמנה אונליין

איפה מומלץ להזמין 'הארמון של איתי' – לכל המשפחה?

'הארמון של איתי' – לכל המשפחה תמונות

'הארמון של איתי' – לכל המשפחה סקירה

'הארמון של איתי' – לכל המשפחה המלצות

קבל נקודות על שיתוף:

Venue

ישראל
Israel
Tel Aviv, Israel 66645 Israel
‏+ Google Map