Loading אירועים

« כל האירועים

  • האירוע הזה עבר \ או אירוע חוזר.

כריסטינה אגילרה בישראל

10.08.2023 @ 19:00/23:00

365₪ – 675₪ להזמין כרטיסים לכריסטינה אגילרה בישראל
קבל נקודות על שיתוף:
כריסטינה אגילרה בישראל

כריסטינה אגילרה, הזמרת האמריקנית המצליחה, תגיע לישראל לראשונה ב-10 באוגוסט ותופיע בלייב פארק ראשון לציון. הופעתה תחגוג את 25 שנות הקריירה המוזיקלית שלה. מחירי הכרטיסים יתחילו מ-365 ש"ח לדשא, 645 ש"ח לגולדן באזור B ו-675 ש"ח לאזור A.

כריסטינה אגילרה בישראל

כריסטינה אגילרה החלה את דרכה המוזיקלית בסוף שנות ה-90 והוציאה תשעה אלבומים עד כה. האלבום הבכורה שלה, "Christina Aguilera", כלל את השירים המצליחים "Genie in a Bottle", "What a Girl Wants" ו-"Come On Over Baby (All I Want Is You)". במהלך השנים, היא זכתה להכרה רבה והועמדה ל-21 פרסי גראמי, מתוךם היא זכתה בחמישה פסלונים.

בין להיטיה המפורסמים נמצאים "Dirrty", "Beautiful", "Hurt", "Lady Marmalade" (ששוחרר במסגרת פסקול הסרט "מולין רוז'"), "Candyman", "Ain't No Other Man", ושיתוף הפעולה עם להקת מארון 5 בשיר "Moves Like Jagger", ועוד.

הופעתה של אגילרה תתקיים אחרי הופעות של גאנז אנד רוזס ורובי וויליאמס בפארק הירקון, וקרוב להופעותיו של ברונו מארס באוקטובר. בעוד בפארק הירקון יכולים להיכנס עשרות אלפי אנשים, בלייב פארק בראשון לציון הכמות המקסימלית של הקהל היא עד כ-15,000 איש.

כריסטינה אגילרה

כריסטינה מריה אגילרה (באנגלית: Christina María Aguilera; נולדה ב-18 בדצמבר 1980) היא זמרת ושחקנית אמריקאית. עבודתה זיכתה אותה בפרסים רבים, בהם חמישה פרסי גראמי, פרס גראמי הלטיני אחד, פרסי המוזיקה של אם טי וי, מועמדת לפרס גלובוס הזהב וכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד על תרומתה הרבה למוזיקה. אגילרה התחילה את קריירת השירה שלה בגיל 11 כשהופיעה בתוכנית הילדים הפופולרית של דיסני בשנות ה-90 "מועדון מיקי מאוס", אך הפריצה הגדולה שלה התרחשה בגיל 17, כאשר שלושה סינגלים מאלבום הבכורה שלה Christina Aguilera, הגיעו למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי.

 

קבל נקודות על שיתוף:

פרטים

תאריך:
10.08.2023
שעה:
19:00/23:00
מחיר:
365₪ – 675₪
קטגוריות אירוע :
,
תגיות של האירוע :
, ,
קניה בטוחה של כרטיסים אונליין

Venue

Amphi live park זאפה לייב פארק
שדרות מרילנד
Rishon Le Zion, Israel
‏+ Google Map